tinggalkan link anda :)

Sunday, September 25, 2011

bayi BERTUAH

hello peeps , assalamualaikom ! wawan just nak share cerite je nie , cerite nie pasal bayi yg lahir pada 10.10.10 , pada pukol 10.10.10 ! best kan  ? bace laa cerite yg selanjut nye :
SUTTON COLDFIELD, Britain - Seorang ibu melahirkan bayi perempuan pada pukul 10 pagi 10 minit dan 10 saat pada 10 Oktober 2010 di Hospital Good Hope di Sutton Coldfield, Britain, lapor sebuah akhbar semalam.

Ibu itu, Keelie Hearne melahirkan anak perempuannya itu seberat 1.68 kilogram yang diberi nama Niamh Bond.

Sebuah jam digital mencatatkan masa kelahiran bayi itu dengan tepat.

Hearne yang berusia 20 tahun berkata:"Apabila saya merenung ke arah jam dan melihat sepuluh saat, saya berasa terkejut besar."

Menurutnya, tarikh lahir anaknya dianggap terlalu istimewa kerana kelahiran itu merupakan yang pertama buat dirinya.

"Dia (anaknya) amat kecil dan mempunyai jari-jari yang halus. Dia amat cantik," katanya.

Bayi itu dilahirkan lapan minggu lebih awal daripada jangkaan asal.

Namun, air ketubannya pecah semasa dia bekerja sebagai pelayan pub menyebabkan dia dihantar ke hospital itu pada malam Sabtu lalu.

Pada pukul 9.40 pagi kelmarin, dia mula menunjukkan tanda-tanda akan melahirkan anak.

Pasangan hidup Hearne, Dean Bond yang berumur 22 tahun yang masih belajar cara-cara menurap bata di sebuah kolej menganggap kelahiran anaknya itu merupakan hari yang paling bertuah dalam abad ini.

Bond berharap kelahiran anaknya itu akan memberi tuah untuk keluarganya. 



credit to :page WUJUD
THANKS FOR READING

Tuesday, September 13, 2011

rindu ini BELOGG !





*saje je upload my lattest picture nie ! HAHA

assalamualaikom , hello peeps ! da lame giler2 tak update ini belogg kan ! smpai da berhabok da blog wawan nie ! *maenmaen je . . rmai da orang tnye , nape blog wawan da lame tak update ? so wawan jwb je laa busy ! HAHAHA  nak tahu tak sebab ape wawan da lame tak update ? actually , kat uma wawan , my berokband da lame tak berfungsi SEBAB TAK BAYAR ! HAHAHA *kantoi suda kan ? =.= then bile da masok kolej , hostel tadek internet , tp skang da ade daa .sbb kitaorang pasang p1wimax kat hostel nie , dgn ihsan SYAHMIE housemate wawan , die laaa yang pasang p1wimax kat hostel kitaorang nie . .hahaha ! so lepas nie dpt laa wawan update blog lg ! eh , sblom tu , nk tnye gak , korang rindu tak dgn cerite2 wawan kat blog wawan nie ? HAHA ngade laa pulak wawan nie kan ? err ~okay laa korang , nnti wawan update lg okay ! btw ,  timekaseh laa pade sape2 yg slalu jenguk2 blog wawan yg tak seberape nie . . timekaseh byk2 !
THANKS FOR READING

Thursday, July 28, 2011

best MOMENT

assalamualaikom peeps ! kalo korang nak tahu , wawan ngah update bellog nie smbil tengok bolaa ! HAHA korang bole ? act , tak minad pon ngan bola nie . .tu yang bole update bellog !wakaka
okayokay , wawan nak cite about mlm semalam , tak laa hot sgt cite nie . .wawan gi KAROK(karaoke) je ngan dak hostel wawan . .sudah sekian lame kitaorang tunggu saat2 mcm nie , nk hang out samesame kan . .dapat gak hangout ngan dorang . .then kitaorang gi uptown BANGI skali . .mang best laa ! then dorang pon mang spoting n happening giler laa ! korang laa HOUSEMATE qu yg terbaeekk doe ! HAHA err~ wawan se tu je kod ! wawan nk kasi korang tgok skit pic yg wawan snap smalam ! HAHA








THANKS FOR READING

Tuesday, July 12, 2011

saje BOSANLAH !



heyy folks ! asssalamualaikom readers ! wawan saje nk update , bosan laa kat hostel nie . .asik onl je laa keje nye , sbb housemate wawan bwak dye pnye WIFI laa , tu yg dapat onl 24/7 tu ! HAHA agak bahagia di situ ! so , wawan skunk bosan giler , nie saje nk kasi koang tgok pic wawan yg latest ! hee
p/s : tengs to syahmie , sbb bawak wifi kt hostel ! HAHA ^^



THANKS FOR READING

Sunday, July 10, 2011

dunia BARU

assalamualaikom ! da lame tak update kan ? rindu giler ngan blog wawan nie ! HAHA *nampok sgt nipuu ! :D korang perasan tak yang wawan da lame tak onl ? hee yang perasan tu bagos laa . actually wawan da start study daa , kat bangi ! now wawan kat bangi laa . .wawan masok sini from 4.7 hari tu ! mase orientation mang agk penad laa , nomal laa tu da kate masok IPT kan ? mang kene laa buad semua tu ! HAHA n wawan pon dpt hostel yg okay sgt ! hostel kt sini die pkai rumah , tp rumah 2 tingkat lg tu . . hee kat sini byk nme hostel mcm2 laa wawan tak igt lak ! yg penting wawan igt nme hostel awan je laa , iaitu DORNIER ! best tak nme tu ? best kan . .sape ckp tak best , t wawan pok dahi tu kang ! HAHA so far okay laa housemate wawan nie , bagi wawan , dorang sporting n happening sgt ! alhamdulillah laa sbb dpt housemate ngan korang ! sblom masok kolej nie , wawan igt ngan sape laa yg wawan akan housemate nnti , tp skarang wawan tak payah nak risau , sbb wawan da dpt housemate yg best sgt yang mcm korang nie . .tak lupe gak , mybff pon dpt sebilik ngan wawan , so lg best laa kan ? hee *btw , mne yg tak tau wawan masok kolej mane tu , wawan skarang study kat AMC(aviation management college) bangi ! hee okay laa , now wawan nk kasi korang tgok pic wawan n housemate wawan :)










THANKS FOR READING

Sunday, June 12, 2011

wawan CINA ke ??!

alolo ! ignore je pic nie ! saje je tarok :P *ihsan  incik google

assalamualaikom ! hello readers ! sory ye my readers ! sbb da lme tak update blog nie . .smpai da berahabok nie ! HAHA *jgn nk over sgt laa kan ?  da laa tu mengarut ye ? hee   fyi(for your information) , wawan tengah mengupdate dlm keadaan sedihh :( sbb , wawan baru clash ngan my MRS RIGHT ! urm , sokay . .da laa tu , jgn nk emotional lak kat cnie ! da takde jodoh laa tu kod ! HAHA okayokay , wawan straight to the point je laa ! korang tau kan wawan skunk nga buad partime ? sebulan je , bulan 7 nk stdy daa ! hee  msti tau kan ? kalo tak bace entry wawan yg im sorry nie ! wawan juz as a promoter je :) so , jmpe mcm2 orang laa kan ? kalau ade customer yg dtg , msti dorang tnye kat wawan , "awak nie melayu ke cina ?" haha kelakar betol laa dgn soalan tu ! bole dikatekan , most of the customer msti tnye soalan tu ! so , wawan penad nak menjawab , "saya melayu" hee kalo wawan da jwb saya melayu tu , ade yg siap tnye lg , awak nie melayu sabah ke sarawak ? adooiii ! kelakar betol laa kan ? HAHA ! kalo yg cine lak , bantai straight ckp cine ngan wawan ! HAHA lg lawak kan ? wawan pon menjawab "saya melayu" nmpak tak kepenatan di situ ! hee  saba je laa , sebulan je kod ! tp the important is , "muke wawan mcm cina ke ?"  nk buad cm ne kan ? Allah da kurnia kan rupa wawan cm nie kan ? wawan juz bersyukur je laa ! hee okay laa wahai readers semua , wawan nk abes da nie ! so , BYEBYE

p/s : wawan bukan cina ! HAHA *peace
THANKS FOR READING

Friday, June 3, 2011

i'm SORRY


heyy readers ! asslamualaikom :) actually , wawan skang takde mud nak update new entry laa . .sory yeahh my readers :) sbb , wawan skang nga buad partime . .so balek keje je , da penad , then malas laa nk update kan ! juz chat2 kat BCR n online effbee je . .nie pon terpakse je nk update , sbb nk bgtau korang laa kan ? hee nnti bile wawan da ade mud nk update , wawan akan update okay ! urm , okay laa ! nk mengundurkan diri dulu ! byebye ^^

p/s : saia syg readers saia :)
THANKS FOR READING

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...